Soylent Green

Mister, SF, Thriller (United States of America)

Richard Fleischer

Metro-Goldwyn-Mayer

19 Aprilie 1973

21 Septembrie 2021

In anul 2022, lumea este complet schimbata. Populalatia New York-ului a ajuns la 40 de milioane de locuitori. Efectul de sera a ridicat temperatura la insuportabil, iar legea obliga oamenii sa stea in orase. Cei bogati traiesc in apartamente luxoase, cu femei incluse in mobila inchiriata, dar se simte lipsa mancarii naturale. Acum mancarea este oferita de compania Soylent, in gama Soylent rosu, galben si chiar verde. Politistul Thorn este desemnat sa cerceteze ciudata asasinare a unui functionar inalt al corporatiei Soylent. In curand acesta descopera adevarata sursa a Soylentului verde, care nu mai are la baza fasole sau placton de mult timp...

mihaelatb

08.09.2018

Face parte dintre cele 10 filme favorite , este infricosator viitorul ,dar s-ar parea ca este asa de real.Oamenii ajung ca niste hiene in lupta lor pentru supravietuire , iar amintirea "mancarii adevarate" se poate face doar virtual. Un film in care Charlton Heston a fost fara gresala

2 0

Bogdan_smb

08.09.2018

Un SF care ,din pacate , incepe sa devina realitate. Deja devine o obisnuinta seceta , schimbarea brusca de vreme , incepe sa se raspandeasca legumele modificate genetic. Doar cativa pasi pana la viitorul ce cred ca parea ireal acum 20 de ani. Probabil lucrul care ma face sa-mi placa filmul acesta este simplul fapt ca acum 30+ ani acest film era un SF ca oricare altul... o lume imaginata de un scriitor , dar 30 de ani mai tarziu devine incet incet o realitate. Nota 9 din partea mea , superb film , poveste , scenariu...tot

2 0

Yufeng

08.09.2018

Un film ce sa cam dovedit a fi profetic,din păcate...Omenirea arăta rău de tot în acest film iar acum,realitatea,nu diferă prea mult,trebuie să recunoaștem..Filmul propriu zis este realizat impecabil,Charlton Heston joacă excelent.

2 0