Survivor

Thriller (United Kingdom, United States of America)

James McTeigue

Survivor Productions, Nu Image, Winkler Films, Millennium Films

21 Mai 2015

12 Iunie 2015

<p>O agenta a Serviciilor Straine din Londra incarca sa previna organizarea unui atac terorist la New York. Eforturile sale sunt zadarnicite atunci cand apar zvonuri despre implicarea ei in niste crime. Acuzata pe nedrept, ea isi pierde credibilitatea si e fortata sa fuga, pentru a scapa. Dar astfel scapa de sub control si combaterea atacului terorist iminent.</p><p> </p><p> </p>

JEO

08.09.2018

Este intotdeauna distractiv sa ma uit la Pierce Brosnan cum joacă anti-Bond. În Survivor , Brosnan joacă asasin "Ceasornicarul", care trebuie sa ucida un ofițer de serviciu străin ( Milla Jovovich ). Viața ei nu putea fi mai complicata decat sa fie încadrată si acuzata de un atentat terorist.

1 7

mindhunters

08.09.2018

Venind din partea regizorului James McTeigue, cel care ne-a adus pe micile şi marile ecrane V for Vendetta, mă aşteptam la un rezultat mai convingător, cu o viziune şi un mesaj mai puternice, dar n-a fost să fie. Dacă nu erau pe poster actori super celebri ca Milla Jovovich, Pierce Brosnan sau Dylan McDermott, filmul ar fi fost trecut cu vederea şi nu s-ar fi vorbit de el mai mult de 5 minute la o pauză de cafea. Având însă o distribuţie atât de atractivă, e normal ca interesul stârnit să fie mare, iar aşteptările pe măsură. Cel mai bine e, dacă alegeţi să-l vedeţi la cinema, să mergeţi acolo fără pretenţii, să lăsaţi creierul la uşă într-o pungă şi să savuraţi efectele şi scenele de luptă. Fanii Resident Evil vor fi probabil încântaţi să vadă un nou personaj badass jucat de actriţa lor favorită, iar faptul că ea e fugărită prin toată Londra de fostul Bond care în acest film e un asasin plătit (cred că-i singurul film în care l-am suportat pe Pierce Brosnan) ar putea face deliciul unor împătimiţi ai filmelor de acţiune. Dar nu vă lăsaţi păcăliţi, actorii şi gluma cu ţiganul sunt cam singurele elemente ce ridică acest film din mocirla în care ar fi zăcut în mod normal dacă i-ar fi fost luat scenariul la puricat. Cam cum stă povestea: un tip a cărui motivaţie nu e greu de ghicit vrea să arunce în aer nişte americani. Pentru asta are nevoie de nişte oameni de ştiinţă care să-i fabrice lui bombiţa. Şi pe cine pune omul ochii? Pe câţiva şoricei de laborator, dintre care un român. Dar nu orice român, unul cu un motiv bun care să-i justifice răzbunarea!! Dar pentru a ajunge echipa de şoc în SUA, membrii au nevoie de viză. Şi iată că tocmai românaşul nostru nu primeşte nimic şi e lăsat pe lista de aşteptare pentru că noul ofiţer de securitate, Kate Abbott, are instincte super şi simte ea că ceva e în neregulă cu nea Emil. În felul ăsta, îşi pune în cap ministrul de interne, pe Paulică, un poliţist care mai mult încurcă decât ajută, îşi face mulţi duşmani, iar când încep să moară oameni, ea este acuzată de crime. Concluzie: dacă vreţi s-o vedeţi pe Milla în acţiune (e sexy şi se potriveşte în roluri de tipă dură şi corectă), pe baricada opusă fiind un Pierce Brosnan foarte credibil în rolul negativ (vă spun sincer că nu îl suportam înainte, mi se părea foarte fals în roluri pozitive, aici însă mi s-a părut mai natural), într-un film în care multe chestii explodează şi toţi aleargă de colo colo, asta-i alegerea potrivită. Ritmul e bun, mereu se întâmplă ceva şi eşti atent la ecran, oricât de previzibil ar fi scenariul, dar parcă toată povestea e banală, demnă de un film de PRO TV la care te-ai uita vineri seara dacă ai fi prea plictisit să-ţi cauţi altceva de făcut. Dacă nu vă deranjează scenariul prost, vizionare plăcută!

3 5

Dragos_87

08.09.2018

Spre surprinderea mea,l-am vazut pe Pierce Brosnan intr-un rol negativ de terorist,eram obisnuit sa-l vad in Bond salvand lumea etc...atat el cat si Milla Jovovich fac un rol bun dar lipseste foarte mult actiunea mai degraba decat suspansul,e drept ca si suspans trebuia dar au cam uitat si de actiune dar totusi interesul privitorului este unul mediu ceea ce nu e rau dar se putea mai bine,un 7/10!

0 0