The Arrival

Acțiune, Mister, SF, Thriller (Mexico, United States of America)

David Twohy, Matt Reeves

Live Entertainment, Steelwork Films, Mediaworks

31 Mai 1996

28 Octombrie 2021

Zane Ziminski (Charlie Sheen), un astrofizician, descopera un semnal ce pare a avea origine extraterestra. Imediat dupa aceasta descoperire, Zane este concediat. Intrigat si nelinistit, el demareaza o cercetare pe cont propriu, dorind sa stabileasca cu exactitate originea semnalului. Curand, el se trezeste prins intr-un labirit al intrigilor si paranoiei.

lau72

08.09.2018

Fantasme sprijinite pe ipoteze stiintifice de stricta actualitae - dramaticele schimbari de clima atribuite " efectului de sera " - aventura tensionata , elaborare plastica remarcabila , ne par calitati meritorii care recomanda publicului acest thriller sf

1 2

Cosmyn10

08.09.2018

Un film de vizionat mai ales pentru pentru fanii genului SF care nu asteapta de la un film sa vada tone de sange si sute de impuscaturi,elementul important al acestui film este misterul si povestea in sine.

1 1

2008bebe

08.09.2018

Am vazut filmul in gasca si un pahar de bere de la gheata. Ca era cald. Nu chiar ca in film, dar era. Un pici de 7, 8 ani, si el urmaritor al filmului, ne-a pus o intrebare: "Bå, noi suntem extraterestrii aia?" Oricare dintre noi este un extraterestru care creeaza terenul propice pentru venirea coplanetarilor nostri de pe Steaua aflata la 12,3 ani lumina. Nu credeti? Spalati vasele cu detergenti? Unde pleaca el din chiuveta? In prima apa curgatoare intalnita. Apa aia se polueaza. La fel si panza freatica. Pana acum "J-de ani" nu se foloseau detergenti pentru ca nu se cunosteau. Si vasele erau curate. Mergeti cu masina. Aia produce "CODOI", care este un excelent poluant ce se adauga zi de zi la dezvoltarea serei ce tinde sa acopera Terra. Plastic, defrisari masive de paduri, blocuri multe... Dar, cum nu suntem ecologisti si "CINEMA rx" nu are ca obiect protejarea planetei, sa trecem la film: Am urmarit un Charlie Sheen de nerecunoscut. Nu doar ca aspect, ci si ca interpretare. Parca era putin pe langa rol. Sau, poate ca domnul David Twohy nu a reusit sa-i creioneze bine personajul. Parea ezitant in unele faze, iar partea cu gelozia si paranoia era exprimata doar prin privire, nu si prin atitudine. Poate ca Zane trebuia interpretat de un alt actor, sau poate ca personajul trebuia sa fie altfel creionat, mai pentru Charlie Sheen, daca rrebuia neaparat sa fie in distributie. Acum, nu sunt expert in arta conematografica, ba chiar pot sa spun ca sunt novice. Vad un film ca sa ma relaxez si prea putin caut sa aflu dedesubturile actiunii sau ce a vrut sa ne transmita cei ce l-au facut. Dar sunt unele elemente prea evident ca sa scape fie si unui profan ca mine. Una peste alta, filmul a fost bun, a avut mesaj. Ii dau nota 8.

2 1