The Cell

Horror, SF, Thriller (Germany, United States of America)

Tarsem Singh, Phil Alden Robinson

Caro-McLeod, Katira Productions GmbH & Co. KG, New Line Cinema, Avery Pix, RadicalMedia

17 August 2000

28 Septembrie 2021

Psihologul Catherine Deane a descoperit o modalitate prin care poate sa ajunga in mintea pacientilor. Cand Stargher, un criminal in serie care efectua ritualuri ciudate asupra victimelor sale intra in coma, agentul FBI Peter Novak o roaga pe Catherine sa-l ajute si sa intre in mintea criminalului pentru a incerca sa gaseasca o fata disparuta pe care Stargher a rapit-o; Catherine intra in mintea ciudata a criminalului, dar isi da seama ca este foarte dificil sa iasa de acolo.

jurnalistul

08.09.2018

Unul dintre cele 2 roluri reusite ale Jeniferei Lopez (alaturi de cel din Sabrina). Filmul abunda de efecte vizuale peste media cu care ne-am obisnuit - de altfel filmul a fost nominalizat la Oscar pentru machiaj - tot un element vizual - (va recomand doar trei dintre ele, insa tot spectul de efecte este absolut superb: - tranzitia imaginii de pe patura cu care este invelita Catherine catre nisipurile din mintea lui Edward, inima calului despicat ce bate agonizant si alegoria cu Maica Domnului si pruncul din final. In plus, un Vincent Vaughn la inceputul carierei si, in mod deosebit, un Vincent D'onofrio absolut magnific (nu stiu ce s-a intamplat cu el de a ajuns sa joace in productii gen Lege si Ordine, dar in acest film este dezarmant).

5 2

Mishu25

08.09.2018

Ar trebui vazut de toti cei care pun "Saw" in lista de filme preferate. Imaginile din interiorul mintii criminalului psihopat sunt opera unui regizor cu adevarat vizionar (Tarsem), dar filmul este in acelasi timp un thriller politist cel putin la fel de captivant ca "Silence of the Lambs" sau "Seven". O mica slabiciune ar fi doar Jenifer Lopez, care se descurca ok, dar o alta actrita (Naomi Watts, Jeniffer Conelly, etc.) ar fi putut face personajul si mai atasant.

3 2

faith_angel87

08.09.2018

Mi-a placut la nebunie filmul desi ma bagase in sperieti :)) nu m-as fi asteptat sa o vad pe Jennifer Lopez interpretand un asa rol, dar trebuie sa recunosc ca i-a venit ca o manusa, mie mi-a placut. E un thriller captivant nu doar din cauza povestii, ci si a imaginilor si a felului in care ne este redat totul :) pur si simplu superb.. :)

3 3