The Five-Year Engagement

Romantic, Comedie (United States of America)

Nicholas Stoller

Universal Pictures, Relativity Media, Apatow Productions, Stoller Global Solutions, Dentsu Inc.

27 Aprilie 2012

4 Mai 2012

<p align="justify">Tom Solomon îi declară iubire veşnică frumoasei Violet Barnes şi o cere în căsătorie la un restaurant, într-un cadru romantic, organizând ulterior o petrecere de logodnă la care este invitată toată familia şi la care cel mai bun prieten pe nume Alex Eilhauer proiectează în glumă un filmuleţ cu fostele iubite ale viitorului mire, însă nunta se amână an după an din cauza lipsei de timp a partenerilor şi din cauza obstacolelor profesionale care intervin. Violet se înscrie într-un program cu o durată de 2 ani la Universitatea din Michigan, după care obţine o promovare de la şeful ei Winton Childs şi este forţată să se mute în alt oraş, iar oficializarea relaţiei rămâne tot timpul în plan secund, dorinţa de a fructifica oportunităţile profesionale fiind mai puternică decât dorinţa de a întemeia o familie. Tensiunile din cuplu se amplifică, chiar dacă sentimentele rămân la fel de puternice, iar componenţii vârstnici ai clanului mor înainte ca tinerii logodnici să îşi pună în sfârşit pirostriile. Presaţi de părinţi să stabilească data nunţii, Tom şi Violet trebuie să se lămurească ce vor cu adevărat de la viaţă şi să îşi fixeze priorităţile fiindcă 5 ani de logodnă reprezintă o perioadă mult prea lungă pentru oricine.</p>

krimbi

08.09.2018

Am fost la cinema sa vad acest film si tin sa mentionez ca nu am stat pana la final. Nu ma impresionat cu nimic. Cateva glumite si alea clasice si tot timpul asteptam sa fiu data pe spate cu ceva replici insa acest lucru nu s-a intamplat. Nu il recomand decat daca nu aveti la ce sa va uitati

3 4

razvan_vad_p

08.09.2018