The Hoax

Comedie, Dramă (United States of America)

Lasse Hallström, Andrew Stanton

Yari Film Group, Miramax, The Mark Gordon Company, Bob Yari Productions

14 Octombrie 2006

1 Decembrie 2021

In anul 1972, autorul Clifford Irving a făcut senzaţie în media când a pretins că a scris împreună cu el autobiografia autorizată a lui H. Hughes. Hughes era atât de retras încât nu a apărut imediat în public pentru a respinge această declaraţie, făcând mulţi oameni să creadă că cartea lui Irving este o autobiografie veritabilă. Totuşi, înainte de publicarea cărţii, Hughes l-a denunţat pe Irving printr-o teleconferinţă şi proiectul a fost expus ca o îşelăciune. Irving a fost acuzat de fraudă şi condamnat la 17 luni de închisoare. În anul 1977, cartea "Înşelăciunea" de Clifford Irving a fost publicată în Anglia; este povestea acestor evenimente. Filmul "The Hoax" regizat de Lasse Hallström si avandu-l in rol principal pe Richard Gere se bazează pe această poveste.

dkarmen_76

08.09.2018

Filmul surprinde atât de bine atmosfera anilor 70, încât îţi vine greu să crezi că e realizat in 2006. Totul e realizat cu meticulozitate, atenţie la detalii ... sub o regie vioaie si isteaţa care te tine sub presiune chiar dacă lipsesc cu adevărat momentele cu adevărat spectaculoase.

0 0

riddick

08.09.2018

Cu putin timp inainte ca un examinator bancar sa soseasca, se descopera ca Richard, un functionar al bancii, angajat de o lunga perioada de timp, a delapidat suma de 100.000$. Cand este prins, el spune ca a facut-o pentru a atrage atentia asupra incompetentei sistemului de securitate al bancii. Ofiterii bancii, Jack si Emanuel, pun la cale un plan pentru a acoperi aceasta frauda, si termina prin a mai sustrage 100.000$. Jaful, presupus secret, precum si vizita inspectorului bancar devin subiecte de discutie in mica comunitate. Unii vad tot ceea ce se intampla ca pe o posibilitate de a castiga bani, altii doresc sa salveze reputatia orasului lor, dar toti se implica in aceasta problema.

1 3

iulia_ruxi

08.09.2018