Acțiune, Aventuri, Comedie, Mister (United States of America)

Arthur Hiller

Andrew Bergman

Warner Bros. Pictures

15 Iunie 1979

19 Octombrie 2021

The In-Laws este un film de actiune/comedie, aparuta in anul 1979, ce ii are in rolurile principale pe Peter Falk si Alan Arkin. Aceasta comedie a fost scrisa de catre Andrew Bergman si regizata de catre Arthur Hiller. Acest film ne duce in viata unui dentist si viitorul socru al acestuia. Dentistul manierat este pe cale sa-si casatoreasca fiica, dar nu l-a cunoscut niciodata pe tatal baiatului. In ziua in care tatal mirelui vine la o cina in familie, acesta isi "aduce" cu el un comportament ciudat si o poveste internationala care implica cateva matrici furate din Trezoreria Statelor Unite ale Americii. Acesta este un lucru destul de rau, dar acestuia ii vine ideea ca nimeni nu ar fi suspicios daca matricile ar ajunge in posesia unui dentist, iar in acest mod tatal baiatului incepe sa-i ceara cateva favoruri viitorului sau socru, lucru care atrag dupa sine si cateva persoane care acum incearca sa-l omoare pe eroul nostru. Daca vor reusi acestia sau nu, veti afla doar urmarind aceasta aventura a celor doi cuscri.

eedy

08.09.2018

Excelenta comedie,care arata disponibilitatea lui Peter Falk ''Colombo''ptr. comedie

0 0

mihaelatb

08.09.2018

identificarea lui Peter Falk cu personajul Colombo,iti da un sentiment de regret pentru exploatarea insuficienta a laturii umoristice a acyorului.Putinele filme facute fara "stigmatul"celebrului politist , stau marturie.Iar acest film este o mostra de umor al de calitate al actorului Peter Falk .

0 0

alex_il_fenomeno

08.09.2018

o comedie deosebita , cu atat mai surprinzatoare cu cat protagonistul , Peter Falk , si-a facut un nume in alt domeniu decat in acesta , de comedie ! iar aceasta pelicula este atat de placuta , de un umor tipic anilor trecuti , asa cum nu se vor mai realiza niciodata , plina de tot felul de situatii diverse si neasteptate , care te fac sa il urmaresti cu zambetul pe buze si intr-o atmosfera extrem de favorabila ! de neratat , intrucat merita vazut .

0 9