The King and I

Animaţie, Dramă, Familie (United States of America)

Richard Rich

Rankin/Bass Productions, NEST Family Entertainment, Rich Animation Studios, Morgan Creek Productions, Warner Bros. Pictures

19 Martie 1999

24 Octombrie 2021

"The king and I" este povestea unei profesoare, pe nume Anna,ce a fost trimisa de Imperiul Britanic in Sion pentru a ajuta la educarea printilor si printeselor din acest regat. Anna vine inSion alaturi de fiul ei si se asteapta sa gaseasca un rege dispus sa accepte noile lucruri pe care ea le aduce, mai ales ca regele a fost cel care a cerut un profesor. Anna descopera destul de repede ca regele nu e chiar asa cum si-a imaginat, fiind inca foarte prins in traditii si parand o persoana ce nu isi respecta promisiunile.<br /><br /> Ca lucrurile sa fie si mai complicate Prim Ministrul Sionului incearca sa puna mana pe tronul tarii sale si este dispus sa faca orice pentru a-si duce la bun sfarsit planul. De parca lucrurile nu erau destul de complicate printul se indragosteste de o servitoar, un lucru interzis in tara lui. Acum Anna trebuie sa-l ajute pe rege sa-si mentina tronul, pe print sa se casatoreasca cu aleasa inimii sale si trebuie sa-l convinga pe Sir Edward Ramsay ca regele nu este un barbar si ca este potrivit pentru a conduce Sionul. Va reusi Anna sa ii ajute pe toti sau se va intoarce in Anglia alaturi de Sir Edward Ramsay, bunul ei prieten.

niky997

08.09.2018

Povestea adevarata a Annei Leonowens a fascinat cinematografia. Prima ecranizare a acestei povesti a fost realizata in anul 1956 si i-a avut in rolurile principale pe Yul Brynner si Deborah Kerr. In anul 1999, Jodie Foster si Chow Yun-Fat sunt protagonisii unei noi ecranizari Anna si regele, de doua ori nominalizata la Globul de Aur, dar in acelasi an regizorul Richard Rich realizeaza un film de animatie cu acelasi subiect.

0 0