The Omen

Horror, Thriller (United Kingdom, United States of America)

Richard Donner, Didier Kaminka

Mace Neufeld Productions, 20th Century Fox

6 Iunie 1976

20 Octombrie 2021

<p>Robert si Katherine Thorn sunt doi oameni ce au o casnicie minunata impreuna. Ei au un copil impreuna, dar la nastere acesta moare. Un preot ii ofera sansa barbatului de a adopta un copil, fara stirea lui Kathy, pentru a nu o supara. Totul merge bine, pana cand baiatul, Damien, implineste varsta de cinci ani, cand, la petrecerea data cu aceasta ocazie, doica lui se sinucide.</p><p>Acest incident, impreuna cu avertizarile unui preot misterios legate de venirea Antichristului, ii nasc niste intrebari. Dar cand intalneste un fotograf care ii prezinta niste fotografii ciudate, intrebarile devin certitudine, iar acum trebuie sa se lupte cu cel care este posibil sa dezlantuie Apocalipsa.</p>

TheoLuvMCR

08.09.2018

Un fil foarte captivant,misterios si infricosator.Pure Evil! De`abia astept sa vad si remake-ul din 2006.Sper sa fie la fel de bun ca si acesta. 666-the number of the beast!!!

3 3

marin_miha

08.09.2018

un film interesant si infricosator prin finalul pe care il lanseaza :raul este in continuare ,exista si nu poate fi infrint

1 1

green.teeth

08.09.2018

Altceva ce as putea spune? E unul dintre cele mai captivante filme. Si cele mai originale. Antichristul incarnat intr-un copil. Nice! Imi pare rau ca m-am uitat prima oara la remake. a stricat putin farmecul vizionarii filmului original. Oricum, chiar daca filmul din 2006 e un remake (deci, prin definitie, ar trebui sa fie mai bun ca originalul), originalul e de infinite ori mai bun. Consider ca remake-ul n-a adus absolut nici o imbunatatire. Dimpotriva, l-a stricat. Tuturor le recomand acest film, si remake-ul doar daca nu aveti cu ce pierde timpul...

7 5