我的父亲母亲

Dramă, Romantic (China)

Zhang Yimou

Guangxi Film Studio, Columbia Pictures Film Production Asia

16 Octombrie 1999

7 Decembrie 2021

Bazat pe romanul "Remembrance" scris de catre Shi Bao, filmul "The road home" relateaza prin intermediul unor flashback-uri povestea magica de iubire dintre tanara taranca in varsta de 18 ani Zhao Di si profesorul in varsta de 20 de ani Luo Changyu. Atunci cand Luo soseste in satul Sanhetun din nordul Chinei pentru a construi o scoala si a educa copiii satenilor, frumoasa virgina Zhao se indragosteste de el si incearca prin toate mijloacele sa-i atraga atentia. Despartiti timp de 2 ani de catre autoritatile comuniste, care il obliga pe barbat sa revina in oras pentru o investigatie politica, Luo si Zhao se reunesc si se casatoresc din dragoste, intr-o perioada in care in China predominau mariajele aranjate, devenind parintii unei baiat pe care il boteaza Luo Yusheng. Anuntat ca tatal sau a decedat din cauza unui atac de cord in timp ce calatorea din sat in sat pentru a strange banii necesari repararii scolii, Luo Yusheng revine in Sanhetun pentru a participa la funeralii si a indeplini dorinta vaduvei Zhao Di de a readuce sicriul sotului in sat purtat pe bratele localnicilor, conform unei vechi traditii chinezesti care spune ca numai asa spiritulu celui mort va reusi sa isi gaseasca drumul spre casa.

liviusom

08.09.2018

debutul propriu zis al actritei. un film despre o societate rurala de la inceputurile erei comuniste in China, despre dorinta de evadare, setea de cunoastere, alegeri impotriva dogmelor traditionale

0 0

sweetdan2008

08.09.2018

O poveste de dragoste atat de simpla si totusi atat de frumoasa desfasurata intr-un cadru mirific fac ca acest film sa merite vazut.

0 0

Gabytzuk

08.09.2018

l-am vazut de curand pe un post de televiziune, mi-a placut filmul, povestea de dragoste dintre cei 2 . mi-a facut placere sa o revad pe Ziyi Zang din nou, dupa marele succes a filmului ''memoris of a geisha''

1 0