The Saint

Thriller, Acțiune, Romantic, SF, Aventuri (United States of America)

Phillip Noyce

Paramount, Rysher Entertainment, Mace Neufeld Productions

3 Aprilie 1997

30 Iulie 2021

Simon Templar este un hot angajat de catre un ambitios politician rus pentru a fura formula fuziunii la rece, dar se indragosteste de doctorul Emma Russell, omul de stiinta care a descoperit secretul acestui proces. Intorcandu-se in Moscova, Simon nu este decis daca sa-si tradeze noua dragoste sau pe puternicul politician rus care il plateste foarte bine, dar cand descopera ca acesta ascunde rezerve de petrol care ar putea sa-i salveze tara, tanarul hot nu mai sta pe ganduri.

kirara

08.09.2018

Un actor pe care il admir pentru pasiunea si devotamentul lui pentru actorie,dar si pentru talentul(care,sincer sa spun nul mai gasesti la orice actor).The Saint este un film care te ca pune pe ganduri.De o parte ai un hot,care sa vorbim sincer nu foloseste violenta pentru a-si face meseria,dar atunci cand ii este amenintata viata(ceea ce este evident datorita meseriei)nu se da inapoi de la a se folosi de avantaje pentru asi apara viata,iubita si tara.Un personaj cu tente de raufacator,dar totusi charming si mai ales un "patriot"(dar nu ma refer la intelesul propiu,mai degraba pentru mine cuvantul are un inteles familia,un fel de protector dar doar in anumite conditii).Simon Templar este un cavaler intro armura mai putin stralucitoare,dar cu mult mai atragatoare.Filmul este foarte bun,prezentand un scenariu mai bun decat multe alte filme,dar partea cea mai interesanta rerezinta(cred eu)momentul cand Simon salveaza Moscova,si desigur ramane cu fata(vreau sa zic femeia).Un film cu suspans,dragoste,si ceva actiune.Dar cel mai mult ma surprins si mia placut de asemenea abilitatea lui Simon de a se deghiza,fapt care adauga un je ne sais quoi la meritele filmului.Este un film care merita vazut,si chiar revazut.

3 0

cezarica98

08.09.2018

Un film super, il vazusem mai demult si l-am revazut aseara la tv, un film la care nu te plictisesti, poti sa-l vazi de mai multe ori, cu o actiune de la inceput pana la final. merita vazut.

1 1

Maverick

08.09.2018

Filmul asta este sub cotat merita cel putin 7,5 nu 6,5 cat are, fata de late filme care sunt cotate mai bine dar sunt mai proaste. numai pentru cum joaca Val Kilmer si scenariul prezentat pt acest film merita cel putin nota sper sa nu fiu singurul care are aceasat a parere

2 1