Dramă, Fantasy (United States of America)

Julie Taymor

Julia Taylor-Stanley

Touchstone Pictures, Miramax

10 Decembrie 2010

28 Octombrie 2021

<div align="justify">  Readaptare modernista a piesei de teatru shakespeariene cu acelasi titlu, "The Tempest" o are in centrul actiunii pe Prospera, ducesa de Milano acuzata de vrajitorie in tara natala si exilata de catre fratele sau, care nutreste dorinta ascunsa de a-i uzurpa tronul. Dupa ce este urcata pe o corabie impreuna cu fetita ei in varsta de 4 ani pe nume Miranda, Prospera naufragiaza pe o insula pustie si izolata pe care traieste numai monstrul Caliban. Timp de 12 ani, femeia cu puteri magice isi petrece timpul perfectand un plan de razbunare impotriva celor care au tradat-o si protejand-o obsesiv pe unica ei fiica Miranda, pe care vrea sa o fereasca de toate pericolele reprezentate de societatea viciata din Europa. Recurgand la abilitatile ei supranaturale, Prospera starneste o furtuna si ii aduce pe insula pe toti dusmanii sai din trecut printre care Alonso, Ferdinand, Sebastian, Gonzalo si Antonio. Invatand sa ierte si sa mearga mai departe in viata, Prospera trebuie sa accepte si dragostea Mirandei pentru tanarul Ferdinand...<br /></div>

Acsellaaa

08.09.2018

Un film interesant de urmarit.Mi-au placut putinele efecte speciale existente in film...

0 0

mindhunters

08.09.2018

mai mult decât interesant, filmul îți stârnește curiozitatea și-ți captează atenția, oferindu-ți o piesă readaptată, actori credibili + Helen Mirren, o zeiță, o coloană sonoră cum de mult n-am mai auzit și niște efecte speciale foarte bine realizate. Costumele sunt, la fel, foarte ingenioase, merită nominalizarea la Oscar. Am citit multe piese de Shakespeare, dar pe-aceasta nu, din păcate. Dar o voi citi cât de curând, pentru că filmul mi-a plăcut și sunt sigură că și piesa îmi va plăcea, poate chiar mai mult.

1 1

tara

08.09.2018