The War of the Roses

Comedie, Dramă, Thriller (United States of America)

Danny DeVito

Jersey Films, Gracie Films, 20th Century Fox

8 Decembrie 1989

30 Noiembrie 2021

<p align="left">Creatia regizorala a lui Danny DeVito , dupa romanul scriitorului Warren Adler reprezinta povestea cuplului Oliver Rose (Michael Douglas) si a Barbarei Rose (Kathleen Turner ), o familie de 17 ani, care sa-u indrogostit unul de celalalt de la prima vedere. El student la Facultatea de Drept, un eminent student cu planuri marete iar ea , eleva la un colegiu si pasionata de gimnastica. Anii au trecut, el lucreaza la o firma de renume, au impreuna doi copii, o casa minunata, menajera, masina , proprietatii dar Barbara isi doreste mai mult, vrea sa devina independenta financiar si se lanseaza cu succes intr-o afacere.</p><p align="left">Oliver nu poate intelege "nerecunostinta "sotiei tinuta in puf", riposteaza, si casnicia dupa anii de zile se transforma intr-un "camp de batalie" intr-o adevarata poveste hororr in care cei doi vor sa divorteze! Povestita de prietenul familiei Gavin D'Amato (Danny DeVito ) in amanunt, pas cu pas, sicana cu sicana, gest cu gest, fapta fiecaruia si " raspunsul "partenerului de cuplu, filmul nu trebuie pierdut de cinefilii infocati fiind o capodopera in abordarea "casniciei", titlul fiind semnificativ...iar finalul total neasteptat?!?</p>

eedy

08.09.2018

Un film care ar trebui vazut in primul rind de cei casatoriti...sau cum ajungi sa-l urasti din rasputeri pe cel/cea pe care l-ai iubit cindva...un film care se transpune in viata de foarte multe ori

3 0

lauraa

08.09.2018

Foarte adevarat filmul.

2 2

08.09.2018

Este atat de bine interpretat, subiectul atat de actual dar "niciodata descris asa de amanuntit incat povata din urma... poti sa te casatoresti dar sa te ridici si sa pleci, cand nimic nu a mai ramas din povestea de dragoste de odinioara....O viata ai! este profund adevarata. Un thriller cu accente comice ? de nota 20!

4 2