Thirteen at Dinner

Crimă, Mister (United States of America)

Lou Antonio

CBS Entertainment Productions, Warner Bros. Television

19 Septembrie 1985

28 Octombrie 2021

Initial titlul era Lord Edgware Dies, ulterior schimbat, ii readuce impreuna pe Poirot, Hastings si pe Inspectorul sef de la Scotland Yard, Japp. Acestia trebuie sa rezolve crima lordului Edgware, principalul suspect fiind sotia acestuia, Lady Jane Wilkinson, o actrita. Inaintea comiterii crimei aceasta apeleaza la serviciile lui Poirot pentru a-l convinge pe lord sa-i acorde divortul, dorind sa se recasatoreasca cu Ducele de Merton. Poirot accepta si merge sa discute cu Edgware care-l informeaza ca este de accord cu divortul si ca o scrisoare a fost trimisa pentru a o anunta si pe sotia sa. In seara crimei Jane Wilkinson il viziteaza pe lord, anuntandu-se majordomului, iar in dimineata urmatoare acesta este gasit mort. Dar in aceea seara Jane participase la o cina cu 13 invitati, numarul purtand ghinion invitatului ce avea sa se ridice primul de la masa, lui Jane. In aceeasi dimineata este descoperit si cadavrul unei alte actrite Carlotta Adams, recunoscuta pentru felul in care putea sa imite orice persoana, moarta in urma unei supradoze, cele doua morti fiind legate.

girlie_girlie

08.09.2018

Cartea e una din preferatele mele la fel si ecranizarea, trebuie sa spun ca de la bun inceput am banuit adevaratul criminal, dar nu e usor mai ales cu schimbarile dese de situatie!

0 0

RoseofSharon

08.09.2018

Mi-a plăcut foarte mult această ecranizare după romanul Agathei Christie, am reţinut interpretarea excepţională a lui Faye Dunaway- în rolul femeii seducătoare, strălucitoare, fără scrupule în a-şi atinge scopul, pentru care totul a fost doar un joc.

0 0

08.09.2018

merita sa vezi filmul macar si pentru faptul ca e o reintalnire cu ustinov, care a stiut sa dea un parfum unic personajului poirot.