Titanic vals

Titanic vals

Comedie (Romania)

Studioul Cinematografic București

30 Noiembrie 2021

Spirache Necşulescu este funcţionar la Primărie. Acesta are o familie numeroasă. Toţi membri familiei lui, au nume istorice. Soţia este Dacia iar copiii săi se numesc : Decebal, Traian şi fata, Sarmisegetusa. El mai are o fiică, Cena, din prima căsătorie, care-l iubeşte aşa cum este. Cu ei, locuieşte şi soacra lui, Chiriachiţa. Spirache este mereu ocărit de soacră pentru sărăcia lui, deşi este singurul din familie care munceşte. Ea aşteaptă moartea unui frate bogat al ginerelui pentru ca ei să-l moştenească. Spirache neagreat de familia nouă, de şef...va ajunge încet, prin forţa împrejurărilor un personaj important al oraşului şi se va ocupa şi de familie....cum trebuie.<br /><br /> <br />

mihaelatb

08.09.2018

Un recital Birlic.Chiar daca nu este Spirache Necsulescu preferat de mine,trebuie sa recunosc ca actorul este colosal.

2 2

codrutica

08.09.2018

O piesa geniala, transpusa intr-o capodopera a cinematografiei. Cat sunt de reale si de vii personajele lui Tudor Musatescu!!! Nu ma voi satura niciodata sa revad acest film. Iar Birlic, in rolul lui Spirache Necsulescu, este cel mai reusit. Asa cum pare ca nu il intereseaza nimic altceva decat porumbeii lui, in realitate este omul care conlucreaza pentru binele familiei sale. Ce trist poate sa spuna Birlic, la un moment dat, ca nu vrea decat liniste....

2 0

stoian_rebus

08.09.2018

Numai cand auzi numele acestui mare comic iti vine sa razi; este un mare creator de momente vesele chiar si atunci cand este serios... In topul filmelor comice nici nu poate exista locul doi pentru el. Va ramane vesnic viu in inimile noastre.

2 1