Unleashed

Acțiune, Crimă (France, United Kingdom, United States of America)

Louis Leterrier

Canal+, Current Entertainment, Clubdeal, EuropaCorp, Qian Yian International, Danny the Dog Prods Ltd., TF1 Films Production

2 Februarie 2005

20 Ianuarie 2006

Danny este un sclav care si-a trait toata viata tratat ca un animal fara a primi educatie, cu mintea si personalitatea inapoiata, si doar a invatatat cum sa lupte. Stapanul sau, Bart, il trateaza ca pe un caine si il pune sa poarte o zgarda. Danny e dresat sa ucida in meciuri ilegale de batai subterane, unde castiga o gramada de bani pentru Bart, fiind campionul absolut. Dupa ce are loc un accident de masina si Bart ajunge intr-o coma profunda, Danny este luat in casa de un batran orb (Freeman). Batranelul il invata despre lumea reala si despre muzica, insa nu trece mult timp pana baietii rai isi regasesc cainele.

kirara

08.09.2018

Un film foarte antrenant si plin de suspans si adrenalina.Danny este un tanar care a fost crescut de o persoana notarie din lumea interlopa, Bart,stapanul sau(cel care se crede stapanul sau de fapt).Filmul iti inspira teama la inceput,sau asa mia inspirat mie.Nu datorita luptelor(care chiar miau placut)ci mai degraba la vederea incapabilitatii de libertate a cuiva care are tot dreptul sa fie liber.Filmul reda prea bine imposibilitatea lui Danny de a se elibera de jugul asupririlor lui Bart,dar tot reuseste sa se elibereze atunci cand il intalneste pe Sam(interpretat de Morgan Freeman,care joaca minunat),care il ajuta sa se integreze putin cate putin intro normalitate cat mai aproape de realitate.In ajutor ii vine si Victoria(interpretata de Kerry Condon,o actrita tanara cu talent as spune,dar pe care din pacate nam vazuto in filme,pana aum),care il ajuta pe Danny sa cunoasca lumea si sa paseasca cu pasii mici in ea.Scenariul are drept idee opresiunea si defaimarea ca persoana,dar si atentarea la libertatea cuiva,ceea ce dupa legile noastre este considerat un act impotriva persoanei civile,dar si a omenirii.Filmul te cuprinde in mirajele lui si e cam greu de scapat,deoarece poate as zice eu,reprezinta ceea ce nimeni nu ar vrea sa ajunga:un sclav,lipsit de vointa,in ghearele cuiva care te desconsiderata si drept urmaredevii ceva cu mai putina valorea chiar si decat un lucru.Nu stiu ce cred ceilalti care au vazut filmul,dar mie mia placut,dar totusi povestea in sine este cutremuratoarea,pe langa care mai punem si scenele de lupta care te uimesc(doar e Jet li actorul,nu?),si il avem si pe Morgan Freeman,un veteran al cinematografiei.Deci pe scurt un film foarte placut si bun de urmarit.

6 5

sorin1989

08.09.2018

Probabil Louis Leterrier (regizorul) cat si Luc Besson (scenaristul) au avut o treaba destul de usoara,punandu-l pe atat Jet Li cat si pe Morgan Freeman sa faca ce stiu ei cel mai bine...De aceea in acest film se definesc doua stiluri..."Stilul Jet Li" in care avem un bataus foarte bun,foarte spectaculos in lovituri,foarte acrobatic,dar care nu-ti "gadila" privirea decat prin scenele de lupta... Si-l avem si pe Morgan Freeman al carui stil sa vede cand nu sunt scenele de lupta,stilul omului autocunoscator a toate, cel ce are un raspuns si o rezolvare la toate problemele prin nonviolenta, dar si care da un pic de viata filmelor prin sentimentele pe care incearca sa te faca sa le ai,sa le simti in filmele sale... In concluzie filmul asta e un "cockteil" interesant intre doi actorii foarte diferiti...din aceasta cauza avand meritul de a fi vazut.

10 4

cristinamihaela84

08.09.2018