Acolo unde se avanta vulturii

Where Eagles Dare

Aventuri, Dramă, Acțiune, Istoric, Război (United Kingdom, United States of America)

Brian G. Hutton

Jerry Gershwin Productions, Elliott Kastner Productions, Winkast Film Productions, Metro-Goldwyn-Mayer

16 Septembrie 2021

<p align="justify">Realizat după cartea omonimă a lui Alistair McLean, cel care de altfel semnează şi scenariul, <em>Acolo unde se avîntă vulturii</em> ocupă în galeria filmelor de război un loc de frunte. În timpul celui de-al doilea război mondial, un avion aliat este doborît de germani, care îl capturează pe singurul supravieţuitor, un general american. Temîndu-se că, sub tortură, acesta ar putea divulga secrete de maximă importanţă, precum planurile pentru Ziua Z, Aliaţii organizează o misiune de salvare (compusă din britanici, cu un singur american, ataşat misiunii din motive necunoscute), care trebuie să-l scoată pe general din Schloss Adler (Castelul Vulturilor), centrul nervos al SS-ului. Dar, pe măsură ce operaţiunea de salvare se complică, începînd cu moartea suspectă a unui membru al echipei şi apariţia misterioasă a unei femei, măştile încep să cadă, în timp ce adevăratele obiective ale misiunii încep să se profileze.</p>

lauraa

08.09.2018

Am vazut filmul recent si am simtit aceleasi emotii ca in tinerete,Despre carte, nu mai zic .E si mai buna

4 3

mihaelatb

08.09.2018

filmul mi-a placut , la fel si cartea ,dar acum por sa spun ca nu-mi imaginez un alt Maj. Jonathan Smith, MC decat Richard Burton .

3 3

mu_zz_i

08.09.2018

Foarte bun. Pt mine este cel mai bun film de razboi. Mereu am fost fascinant de documentare, relatari si filme despre razboi, mai ales despre nazisti. Povestea este complexa iar durata filmului este tipica acelei peroade. Ma impresionat foarte mult decorul, tehnica nemtilor dar si planul de scapare din Castel si totodata din Germania. Merita vazut.

3 2